Întrebări

Livrare

Termenele de livrare indicate mai jos se aplică numai la comenzile din zilele lucrătoare până la ora 15 pentru produsele aflate în stoc.
Dorim să vă informăm că momentan experimentăm dificultați tehnice în procesul de transport a comenzilor /produselor, termenul de 1-2-4 zile nereprezentând garanția livrării/ridicării mărfii, procesul de transport fiind afectat cu minim 5 -7 zile lucratoare. De asemenea rezolvarea notificărilor garanțiale, va fi decalată cu minim 5-7 zile lucratoare ( x 2 ) , depinzând de circumstanța si perioada livrării/preluării mărfii. Vă mulțumim pentru înțelegere .

Sub 200 RON Peste 200 RON
livrare în 1-4 zile lucrătoare 23 RON Gratuit

Informații de livrare

Opțiuni de plată pentru comenzi produse
Livrare in aria retelei DPD Livrare gratuita pentru comenzile de peste 200 RON. Taxa transport 23 RON pentru comenzile sub 200 RON. Livrare in afara retelei DPD Asiguram servicii de livrare inclusiv in zonele aflate in afara retelei operationale. Pentru anumite locatii indepartate sau mai greu accesibile, este aplicata o taxa aditionala, pentru a acoperi o parte dintre costurile generate. Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se va face contra unei taxe suplimentare de 15 RON (zona 1) sau de 30 RON (zona 2). Precizam ca veti fi contactat in prealabil pentru a confirma livrarea comenzii. Aceste taxe suplimentare sunt aplicabile doar cu acordul clientului , care va fi notificat telefonic sau prin email , pentru confirmarea sumei de plata adiționale conform zonei in care se livrează.
Livrare prin serviciul de curierat
Produsele cumpărate vor fi livrate după depunerea comenzii într-o dată convenită prin telefon sau e-mail. Livrarea se va face prin serviciul de curierat DPD Romania.
În ziua dinaintea zilei livrării - seara - vă vom trimite un e-mail de notificare cu numărul pachetului, pe baza căruia vă puteți informa de pe site-ul https://www.dpd.com/ro despre locația pachetului.
Pentru a face mai ușoară preluarea pachetului, serviciul de curierat vă va notifica pe numărul specificat la înregistrarea în webshop despre timpul de livrare. Valoarea produselor livrate trebuie plătit curierului la preluare în numerar împreună cu taxa de transport care poate apărea.
Termenele de livrare și cheltuieli
Termenele de livrare indicate mai jos se aplică numai la comenzile din zilele lucrătoare până la ora 15 pentru produsele aflate în stoc.
Ambalaj
Prețurile noastre conțin cheltuielile de ambalare. Va rugam sa pregatiti produsul in ambalajul original, ambalat la fel de bine cum a fost livrat, pentru a fi returnat insotit de o copie dupa certificatul de garantie, precum si toate accesoriile acestuia. Dorim sa precizam ca Dvs sunteti responsabil pentru integritatea produsului returnat ( si in timpul transportului ), nu se va accepta produs deteriorat, cu urme fizice cum ar fi lovituri, zgarieturi, crapaturi, etc. Noi va oferim serviciul de ridicare colet prin partenerul nostru DPD, taxa transportului fiind suportata de catre compania noastra, dar nu raspundem de integritatea produsului in timpul transportului sau pentru amabalarea inadecvata a acestuia.
Anularea comenzii
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage de la cumpărătură/comandă după depunerea comenzii, dar înainte de livrarea acesteia.
Poate indica această necesitate sunând la serviciu cu clienți la numărul de telefon +40373780220. În acest caz cumpărătorul nu va fi răspunzător pentru orice fel de costuri.
Dreptul de retragere / Cadrul legal /
Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Dreptul de retragere / Excepțiile /
Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea următoarelor categorii de produse:
  • Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului);
  • Software, licențe desigilate (Sisteme de operare, aplicații, antiviruși etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate;
  • Produse marca Apple (iPhone / iPad / iPod etc) al căror software a fost activat;
  • Cartușe desigilate;
  • Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate;
  • Servere sau accesorii pentru acestea;
  • Produse aduse pe comenzi speciale;
  • Electrocasnice mici sau mari folosite sau cu urme de uzură: mașini de tocat, aspiratoare, mixere, mașini de făcut pâine, roboți bucătărie, storcător fructe-legume, blendere și tocătoare, expresoare, rășnițe, mașini de spălat rufe și vase, frigidere, cuptoare incorporabile instalate, plite instalate, hote, mașini de gătit folosite, aparate de aer condiționat instalate
    Exemplu: aragazul nu trebuie să fie branșat la sursa de gaz, aparatul de aer condiționat nu trebuie sa fie instalat, combina frigorifică/frigiderele nu trebuie să prezintă urme de utilizare, cafetiera nu trebuie să fi fost folosită, mașina de spălat rufe/ vase nu trebuie sa aibă urme de detergent / lichid, mixerele de bucătărie nu trebuie să prezinte urme de utilizare, etc.
  • Produse de îngrijire personală sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
Dreptul de retragere / Exercitarea dreptului de retragere /
Consumatorul informează 220volt cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retragere.
În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.

Prețurile sunt valabile începând cu publicarea acestora, cu excepția cazurilor în care, în ciuda tuturor eforturilor depuse, acestea au fost afișate greșit, - în special în cazul prețurilor care au fost afișate cu greșeli evidente, semnificativ diferite de valoarea de comercializare sau cele afișate din cauza unei erori de sistem, - în acest caz Firma noastră nu este obligată să livreze produsul la prețul eronat, ci pe lângă informarea Consumatorului, va oferi livrarea la prețul corect, însă dacă acesta nu îi convine Consumatorului, se poate retrage de la contract. Fiecare parte se poate retrage fără obligații de la precontract sau de la contract până la îndeplinirea acestuia.

Cu plasarea comenzii cele menționate mai sus vor deveni o parte a conținutului contractului.

© 2017 - 220volt International SRL. | Prețurile, pozele și descrierile sunt cu titlu informativ și nu constituie o ofertă. Nu ne asumăm responsabilitatea în cazul oricărei inexactități. | ANPC | Termenii și condițiile